kalejdystopi.blogg.se

Denna bloggs syfte är för mig att ventilera min tankar, känslor och åsikter. Om allmänheten finner nöje i att läsa om mitt innersta jag så står denna blogg till ert förfogande. Men bloggens huvudsakliga målgrupp kommer för alltid att vara jag själv.

Döden skrämmer mig inte längre

Publicerad 2014-02-04 02:17:31 i Poesi,

Världen är en vacker plats,
Och döden skrämmer mig inte längre.

Med ett tillräckligt stort leende,
Tindrande ögon och rak rygg,
Så kan lögnen nästan kännas äkta.

Världen är en vacker plats,
Och döden skrämmer mig inte längre.

Upprepa som ett mantra,
Tro på ihåligheten i din egen röst,
Gråt dig till sömns,
Du är bortom all tröst.

Världen är en vacker plats,
Och döden skrämmer mig mer än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Blanksteg

https://soundcloud.com/blanksteg

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela