kalejdystopi.blogg.se

Denna bloggs syfte är för mig att ventilera min tankar, känslor och åsikter. Om allmänheten finner nöje i att läsa om mitt innersta jag så står denna blogg till ert förfogande. Men bloggens huvudsakliga målgrupp kommer för alltid att vara jag själv.

Monotoni, monotoni, tobaksrök

Publicerad 2014-02-03 02:13:40 i Poesi,

Cirkel, cirkel,
Rondell.
Regnoväder,
Soluppgång.
Moln, samklang,
Källartrappa.
Vårblommor, ökensand,
Sommarland.
Ånger, ångest, förbättra,
Tobaksrök.
Kalla kårar, gryning,
Monotoni, monotoni.

(Ett experiment där jag skrev de första orden som kom upp i huvudet medans en kompis satt och spelade gitarr.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Blanksteg

https://soundcloud.com/blanksteg

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela