kalejdystopi.blogg.se

Denna bloggs syfte är för mig att ventilera min tankar, känslor och åsikter. Om allmänheten finner nöje i att läsa om mitt innersta jag så står denna blogg till ert förfogande. Men bloggens huvudsakliga målgrupp kommer för alltid att vara jag själv.

Vi kunde inte dö, vi kunde inte dö

Publicerad 2014-10-21 18:35:00 i Poesi,

Du gränslade mig och vi föll,
Eldar blossade upp på nytt,
Blodet rusade genom träden du höll,
Mig flytande ett par extra minuter.

Floder forsade mot vassa stenar,
En drunknad i skogen som ingen minns,
Vi rusade genom tätnande som grenar,
Nya vägar i solnedgången vi aldrig glömde.

Vi levde på övertid,
Men vi visste aldrig bättre.
Vi kunde inte dö, vi kunde inte dö.

Vi ville aldrig dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Blanksteg

https://soundcloud.com/blanksteg

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela